dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DPS.1.K.345-01/2018. Nazwa zadania: Dostawa oleju opałowego
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Dom Pomocy Społecznej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Dom Pomocy Społecznej
Adres zamawiającego Rynkowa 27
Kod Miejscowość 74-503 Moryń
Telefon: 91 4 146 024
Faks: 91 4 146 370
adres strony internetowej http://dpsmoryn.pl/
adres poczty elektronicznej dps.moryn@wp.pl
Godziny urzędowania: 7:00 – 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://dpsmoryn.pl/
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
- Przedmiot zamówienia stanowi
- 1) przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do 100 m3 (w skali roku) oleju opałowego lekkiego odpowiadającego parametrom zgodnych z normą PN-C-96024:2011 – dla kotłowni funkcjonującej w DPS w Moryniu .
- 2) Wymagane parametry towaru:
- a) temperatura zapłonu: nie niższa niż 56 0 C,
- b) zawartość siarki: nie więcej niż 0,1 % m/m,
- c) wartość opałowa: nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
- d) zawartość wody: nie większa niż 200 mg/kg,
- e) temperatura płynięcia: nie wyższa niż – 20 0
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 09135100-5
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- 1) nie podlegają wykluczeniu;
- 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
- 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
- 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- 3) zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
- 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
- 4) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IX. Informacja na temat wadium:
- zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga kryterium |
1 | Cena | 95 |
1 | Termin dostawy | 5 |
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: termin składania ofert 07-02-2018 r. do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej
Rynkowa 27
74-503 Moryń
Pokój nr 15
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Dynamiczny system zakupów w niniejszym postępowaniu nie będzie stosowany.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
aukcja elektroniczna w niniejszym postępowaniu nie będzie stosowana.
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 510788-N-2018 z dnia 2018-01-30 r.
Dyrektor DPS w Moryniu
____________________________________
Małgorzata Kałdowska