OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DPS-1.K.345-02/2018. Nazwa zadania: Dostawa artykułów spożywczych w okresie 12 miesięcy
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Dom Pomocy Społecznej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: | Dom Pomocy Społecznej |
Adres zamawiającego: | Rynkowa 27 |
Kod Miejscowość: | 74-503 Moryń |
Telefon: | 91 4 146 024 |
Faks: | 91 4 146 370 |
adres strony internetowej: | dpsmoryn.pl |
adres poczty elektronicznej: | zamowienia@dpsmoryn.pl oraz dps.moryn@wp.pl |
Godziny urzędowania: 7:00 – 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: dpsmoryn.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
- Przedmiotem zamówienia są dostawy towarów branży spożywczej . Wykaz towarów objętych zamówieniem zawierają zestawienia ofertowe, sporządzone dla grup towarowych , zamkniętych w 10 pakietach, które zawierają łącznie 350 artykułów.
- Zamówienie obejmuje dostawę towarów wyszczególnionych w poszczególnych pakietach/ zestawieniach ofertowych, tzn. sprzedaż tychże towarów wraz z dostarczeniem ich do magazynu zamawiającego, mieszczącego się w m. Moryń.
- Poszczególne artykuły , wymienione w formularzach ofertowych, są towarami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych , posiadają one stosowne atesty dopuszczające je do obrotu handlowego oraz stosowne terminy przydatności do spożycia.
- Zasady dotyczące szczegółów dostaw towarów zawarte są w poszczególnych formularzach ofertowych(załączniki : od nr 1 do nr 10)
- Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy napis ,,lub inne o równoważnych parametrach”. Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach, co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany przez użycie przykładowego znaku towarowego.
- Wykonawca może złożyć maksymalnie 10 ofert częściowych
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań – części zamówienia – zadania od 1 do 10.
- Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Kody CPV przypisane są do poszczególnych zadań/ofert częściowych:
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa – CPV: 15300000-1
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 : Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne – CPV: 15100000-9
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 : Produkty mleczarskie – CPV: 15500000-3
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 : Ziemniaki – CPV: 03212100-1
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 : Jaja spożywcze – CPV: 03142500-3
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 : Ryby świeże, przetworzone oraz śledzie – CPV: 15200000-0
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 : Mrożonki – CPV: 15331170-9
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 : Artykuły z przetworzonego ziarna i skrobi – CPV: 15600000-4
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 : Artykuły ogólnospożywcze – CPV: 15800000-6
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 : Przyprawy i zupy – CPV: 15870000-7
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
12 miesięcy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- ) nie podlegają wykluczeniu;
- ) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
- ) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: – działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
- ) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: – zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- ) zdolności technicznej lub zawodowej: – zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
- ) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
- ) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
IX. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga kryterium |
1 | Cena | 90 |
2 | Termin dostawy | 10 |
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 23/03/2018 r. do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej
Rynkowa 27
74-503 Moryń
Pokój nr 15
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie stosuje dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej .
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 531189-N-2018 . Data zamieszczenia 2018-03-15
____________________________________
s. Małgorzata Kałdowska